fredag 22 juni 2012

Ifall den inte vill samarbeta

Okej, det här bär mig emot egentligen. Jag vill ju så gärna att min egen fina symaskin ska fungera men det verkar den ju inte vilja göra. Det här är en billig (relativt) maskin från ikea. Den kan väl inga cirkuskonster men den skulle nog tillfredställa det mesta jag vill sy. Fast innan jag blir helt köpgalen så ska jag prova min sista utväg. Farmors symaskin. Den är ännu äldre, faktiskt så gammal att man gasar med benet istället för med foten. Bara inte den också går sönder för att jag lägger mina händer på den. Och jag som trodde att jag hade bra hand med symaskiner. Pust och stön.

(Vill ni läsa mer om bildens symaskin kan ni göra det här)


Alltså jag var bara tvungen att kommentera lite. Den här symaskinen från ikea ser faktiskt ut som värsta leksaken! Alltså den fungerar säkert jättebra, men den ser ut som en klämkäck leksak med alla starka färger.

1 kommentar:

  1. Tack för besöket! Väldigt vad du pysslar, bakar och står i. Blir sugen på att starta allt möjligt men för försöka begränsa mig. Ska närmast försöka ta mig från datorn ut i stugan och karda lite mera ull. Ha en fortsatt bra helg!

    SvaraRadera