onsdag 24 oktober 2012

Plugg nalkas

Jag får be lite om ursäkt såhär i förväg, men jag kommer nog inte att hinna blogga så mycket den närmaste veckan. Detta på grund av tentaplugg och seminarium och så tror jag att jag har en förkylning på gång. Suck. Men! Det känns i alla fall bra att jag klarade den förra tentan. Med bravur, VG! Känns riktigt kul. Men när ett mål är uppnått så nalkas ett annat. Så nu börjar tentaplugg på hög nivå. Eller nåja, mycket blir det i alla fall. Så jag vill bara att ni ska veta det så att ni inte undrar om det blir lite glest mellan inläggen. Jag skulle vilja hinna med alltihop men jag måste ändå prioritera tentan tycker jag eftersom det blir etter värre att plugga dubbelt om jag inte klarar den. Men några inlägg ska jag nog hinna med! Ha en skön fortsatt vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar