måndag 22 oktober 2012

Ögonblick på Instagram


Nu när jag äntligen har fått en smart telefon som ska förstå lite mera grejer så har jag skaffat Instagram så nu kan ni följa mig även där under namnet elinpysslar. Jag har inte kommit så långt än men jag tycker att det är ett roligt forum. Där kommer nog mycket bilder att hamna som inte riktigt kräver ett helt blogginlägg men som jag gärna vill dela ändå. De här bilderna är lite så. Den första är ur min stickkorg, på min tröja som ligger lite på is just nu. Den andra tog jag i Örebro vid södra station på en bråkdel av alla drivor av kastanjer som finns där. Det kliar i fingrarna varenda dag jag går förbi där att böja mig ner och plocka fickorna fulla. Men då skulle nog folk tro att jag var lite galen, eller?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar