lördag 3 november 2012

Fortsättning följer

Så har jag överlevt min första höstförkylning, hoppas jag. Det var trist och tråkigt och jobbigt som det alltid är. Men den här gången var det ännu jobbigare för att jag hade tentan att plugga till. Blev det något plugg? Nej, jag orkade inte. Kunde jag sova natten innan tentan? Nej, jag var för nervös. Hopplöst fall kan det tyckas men jag åkte i alla fall in till tentan och skrev ner det kom ihåg. Man vet ju aldrig eller hur? Det blir spännande att se hur det går... Fortsättning följer om den saken.

Just nu njuter jag av att må lite bättre och spåna på en ny klänning. Jag köpte ett mysigt velourtyg (stavas det så?) igår och jag tänkte sy mig en mysig vinterklänning. Kanske kan jag ha den på julafton rent av? Vi får se vad det blir. Det är nästan den delen jag gillar mest, det har jag nog sagt förut, innan tyget är klippt och det kan bli allt möjligt. Kanske därför det är svårt för mig att komma till skott? Jag vill att det ska bli så perfekt och så blir jag besviken när det inte blir det. Man kan liksom inte klippa om? Å andra sidan kan jag ju alltid köpa nytt tyg, men det känns som att jag vill använda det jag har på ett bra sätt. Nåja, vi får se om det blir någon klänning. Vi kan väl säga fortsättning följer på det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar