tisdag 27 november 2012

Bra och dåliga nyheter

Nu har det hänt en del sen sist jag skrev. Jag har både bra och dåliga nyheter. En bra nyhet är att jag har vunnit en jätterolig tävling på Örebro universitet, NSI - Nöjd Student Index. Nu är jag inbjuden till vinnarfika med prisutdelning! Vad jag vann? Ingen aning än, det ska bli en överraskning. En dålig grej är att min förkylning har kommit tillbaka, suck. Så ingen träning och ont i hela kroppen. En annan dålig grej är att jag kuggade tentan, med ett poäng. Känns ju inget vidare kul, bara frustrerande. Men! Jag ska äntligen klippa mig imorgon, det är så efterlängtat! Jag har velat bli av med mitt långa svall jättelänge nu så det ska bli skönt. Slippa riva i tovor på morgonen. Nu måste jag bara leta upp en bild på hur jag vill ha det, tycker att det är mycket lättare då. Kram på er!

2 kommentarer: