söndag 18 november 2012

Slapphelg innan knoget börjar igen


Jag måste bekänna en sak. Nästan hela min helg har sett ut såhär. Slappa och ta det lugnt. När jag egentligen skulle behövt läsa en hel massa. Men samtidigt har det varit så fruktansvärt skönt att ta det lugnt. Jag hade flängt och farit hela veckan så jag orkade inte. Men imorgon blir det fullt ös igen. Föreläsning på förmiddagen och sen ska jag ge blod och hinna med ett tåg hem så jag kan åka på efterlängtat stickcafé. Vi får se om allt klaffar. Det räcker att tåget eller bussen blir sena så blir det tajt. Jag undrar varför det alltid blir så? Vissa dagar är hur tjorviga som helst och andra går man och slår dank som den värsta latoxen. Kanske beror på dålig planering, vad vet jag. Det ska i alla fall bli skönt när studierna är klara och jag kan fokusera på det jag gillar mest. Den här härliga bloggen och allt pyssel. Jag längtar så jag blir blå i ansiktet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar