lördag 21 juli 2012

Pass, pesetas, p-piller och piletter

Packa, packa, packa. Stön. Som sagt är det inte min favoritsyssla men jag längtar redan tills vi är på väg. Vi ska sola och bada, äta gott, ta tusentals bilder, äta frukost på verandan, ta dagen som den kommer och hur mycket mer som helst. Jag kommer inte att blogga nu på en vecka men jag lovar flera fina semesterbilder när jag kommer hem igen. Hoppas att ni alla där ute i cyberrymden också får lite semester och inte sitter framför datorn hela dagen. Ut i friska luften och njut av sommaren!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du har det bra på semestern. Här har varit en härlig första vecka. Besök av kära, sol, vind, och en massa garn spunnet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter riktigt mysigt! Vi fick en härlig vecka på Gotland också.

      Radera