fredag 11 maj 2012

Skrivlust och målbild



Ja nu har jag äntligen fått tag på ett ex! Och det är precis så bra som jag trodde att det skulle vara. Jag har varit dödstrött på sistone både på grund av en hög arbetsbörda men också för att jag inte riktigt vet vad jag vill med min utbildning. Jag tycker om min utbildning det är inte det, men den är så bred så jag känner att jag behöver nischa mig lite. Innan har jag inte haft en speciell riktning men i och med detta magasin har jag nog bestämt mig. Jag vill arbeta med tjejers kroppsuppfattningar. Hur de ska få en mer positiv uppfattning och hur samhället ska arbeta för ett mer sunt kroppsideal. Så nu har jag helt plötsligt skrivlust igen. Det är otroligt vad allt går lättare bara man har ett mål att arbeta efter.

1 kommentar:

  1. Det där numret vill jag också ha! Får ta en promenad till Pressbyrån :p

    SvaraRadera